.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی مقدم: پیامک‌ها و ایمیل‌ها کنترل می‌شود

در اظهاراتی قابل تامل،فرمانده نیروی انتظامی از کنترل اس ام اس ها و ایمیل ها خبر داد و تاکید کرد جرم کسانی که تجمعات را ساماندهی می‌کنند بیشتر از سایر افراد است، تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می‌گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه نشست تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران حاضر شد در پاسخ به پرسشی در رابطه با حادثه ترور استاد دانشگاه تهران، گفت: از این که قرار است هجومی صورت گیرد هشدار داده بودند و تقریباً همه مطلع بودیم و فکر می کردیم که به یک تأسیسات حمله کنند.

وی افزود: اما دیدید که یک ترور کور انجام دادند و این دانشمند را به شهادت رساندند و احتمال دارد که اقدامات دیگری هم انجام دهند، از این رو باید برای پیش گیری،
” تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند که کنترل نمی شوند چراکه تاکنون در رابطه با آنها نیز مدارا می شده است “

از دانشمندان محافظت آشکار و پنهان شود و خود دانشمندان هم برای امنیت خود تمهیداتی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پرونده در دست دوستان ما در وزارت اطلاعات است و باید از آن ها در رابطه با شناسایی مظنونان احتمالی سئوال کنید، اما ما هم با دوستان وزارت اطلاعات همکاری می کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برخورد با افرادی که از طریق پیامک و ای میل افراد را تشویق به حضور در تجمعات غیرقانونی می کنند، گفت: شرکت در اجتماعات غیرقانونی، اغتشاش و توهین به مقدسات، موجب برخورد است و بعد از اتمام حجت پس از روز عاشورا، مدارا کنار گذاشته شده است، به طوری که هم ما و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد می کند.

احمدی مقدم با بیان اینکه تحریک کنندگان، عامل اصلی هستند، تصریح کرد: شاید این افراد در میدان نباشند اما همانطور که تا پیش از این سیاست مدارا را داشتیم در مورد این افراد هم مدارا می کردیم اما از این پس مدارا نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه «ای میل ها و پیامک ها از جایی فرستاده می شود که کاملاً در کنترل ما قرار دارد» افزود: تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند که کنترل نمی شوند چراکه تاکنون در رابطه با آنها نیز مدارا می شده است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: آنها که تجمعات را سامان دهی می کنند قطعاً جرمشان سنگین تر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.